Destacat League of Legends Notícies Tendències

Cacaolat i la Superliga de League of Legends comença a engegar motors per l’split de primavera del 2023 i ja ha renovat un altre dels patrocinadors principals. Així doncs, la LVP i Cacaolat han arribat a l’acord per continuar caminant junts una temporada més. Cacaolat manté la seva aportació d’energia a la Superliga com a patrocinador del buffo del Baró Nashor.

El batut de xocolata més popular va aterrar en els eSports de la mà de Well Played Brands, People i LVP al gener de 2021. El moment patrocinat es tracta d’un dels moments clau de totes les partides de League of Legends en la qual un dels equips, el que acaba amb el Baró, aconsegueix un augment de força i vitalitat que, en 2023, tornarà a tenir a Cacaolat com a protagonista.

“Cacaolat és un exemple magnífic de marca de gran consum que entra en els eSports i impacta en l’audiència en poc temps. En l’informe del consumidor que LVP va presentar amb Deloitte fa un parell de mesos, Cacaolat estava entre les marques més recordades de l’audiència de manera espontània gràcies al buffo del Baró Nashor de Superliga. Es tracta d’un cas d’èxit en el qual LVP també ha jugat un paper clau i celebrem que continuïn apostant per nosaltres” ha expplicat el CEO de la LVP, Jordi Soler.

Per la seva part, la Màrqueting Advertising & Communication Manager de Cacaolat., Laura Rojals, ha dit que “el patrocini de la Superliga ens ha ajudat a connectar amb el nostre target més jove. El patrocini del Baró Nashor encaixa perfectament amb el rol del nostre producte: l’aportació d’energia. Per això, volem seguir al costat dels jugadors donant-los força i energia de gom a gom! Enguany farem un pas més amb la col·laboració, ampliant el patrocini per a tenir el màxim de cobertura entre el nostre públic objectiu”.

Comparteix publicació:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply