Notícies Tendències VALORANT

Valorant és el proper gran eSport. Almenys, aquesta és la conclusió que se’n pot desprendre de les audiències que han registrat les darreres competicions emeses pel canal de Twitch de la LVP: el Challenge Europeu i el Masters. Entre els 44 programes d’ambdues competicions, l’audiència acumulada ha estat de 3,1 milions d’espectadores, o el que és el mateix, unes 72.000 visualitzacions úniques en cada una de les retransmissions.

Cal destacar l’increment que aquestes xifres suposen respecte els anys anteriors, en que s’ha aconseguit un pic d’espectadors concurrents més alt que en 2021, que va ser 44.982 espectadors en play-off de Masters 1, pels 30.434 espectadors que es va assolir en 2021en la final. Les xifres de consum també s’han disparat en 2022 en el canal de LVP: cada programa de VALORANT Champions Tour ha acumulat una mitjana de 56.621 hores vistes, un 68% més que fa un any. En aquest sentit, cada espectador ha consumit de mitjana 42 minuts, pels 34 minuts de mitjana en 2021. “No sols hi ha més espectadors, també passen més temps veient el millor VALORANT d’Europa” han declarat fonts de la Liga de Videojuegos Profesional.

Comparteix publicació:

Related Posts

One Comment

 by Adimas Setiawan in juny 26, 2022

Nice Challenge

Leave a Reply