FIFA

Si alguna cosa es trobava a faltar en el món del futbol, cada cop més digitalitzat, eren aquells espectaculars anuncis de les firmes esportives, que Nike va encetar amb el mític partit contra l’infern i l’històric “Au revoir” d’Eric Cantona. Aquella manera de vendre el futbol, que va tenir en la marca nordamericana el seu gran exponent com l’anunci de l’Aeroport de la selecció de Brasil o les autèntiques mini pel·lícules a la Gàbia al ritme d’Elvis Presley, va anar caient en l’oblit. Fins ara.

Primer va ser Pepsi qui va presentar un anunci que recordava, i molt, a aquelles estètica, on recuperava Ronaldinho tot juntant-lo amb Messi i Pogba en un festival de canyos.

Però és que ara, un altre cop Nike, ha elevat la publicitat pràcticament a la categoria d’art amb el Multivers futbolístic, on ha fet realitat un dels somnis de gran part dels fans del futbol. Situar sobre un terreny de joc les millors versions de sempre dels futbolistes que ha patrocinat la marca. Els millors Ronaldinho, Mbappe, Davids, Ronaldo… però també futbolistes com Sam Kerr o Alex Morgan es llueixen en un espectacular film de quatre minuts que fins i tot té una picada d’ullet amb els píxels. Espectacular.

Comparteix publicació:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply