Notícies Tendències

La primera edició del festival dels eSports i gaming de Barcelona, organitzat per la Liga de Videojuegos Profesional, va ser un èxit. El nou esdeveniment va aconseguir una audiència acumulada tant en línia com en presència física de més de 760.000 persones – sense comptar la classificatòria del Mundial de Globus d’Ibai Llanos-, de les quals 15.000 han passat presencialment pel recinte firal.

Durant tres dies, el públic ha pogut gaudir dels millors esdeveniments de creadors de continguts (Ibai, TheGrefg, Cristinini, DjMaRiiO, Alvaro845, Nil Ojeda, Kapo 013…), eSports, freestyle, música i art urbà. Tot això, amb retransmissions en línia que han arribat a seguidors de tot el món. Quant a la repercussió en les xarxes socials, Ubeat Live ha generat més de 56 milions d’impactes (6 d’ells durant els últims tres dies), que han projectat el festival i la ciutat de Barcelona.

Així doncs, la repercussió del festival, que va comptar amb la final de la Rising: Valorant, una jornada de la Superliga de League of Legends, o la classificatòria espanyola pel Mundial de Globus ha superat les expectatives. Per aquest motiu, la creadora del festival, Mediapro, ha anunciat la voluntat de convertir-lo en un referent i amb vocació internacional. Tant és així que el pròxim 6 d’agost celebrarà una edició Zero a Mèxic. A més, Mediapro treballa ja en l’edició del pròxim any de Ubeat Live Barcelona, que ha comptat amb el suport de l’Ajuntament i de Fira de Barcelona.

Comparteix publicació:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply