Destacat Equips Notícies

Hot Wheels i Giants Gaming han anunciat la renovació de l’acord de patrocini que els ha unit al llarg dels darrers tres anys. En virtut d’aquest acord, Hot Wheels tindrà presència en les xarxes socials i en els diferents canals de retransmissió de Giants, així com en la resta dels seus suports físics i digitals. Al llarg de 2023, les dues marques completaran la seva estratègia amb la creació de nous formats i continguts que veuran la llum al llarg de l’exercici.

Pablo Canosa, Chief Commercial Officer de Giants, va destacar que “la renovació d’aquest acord reforça el compromís de Hot Wheels de continuar amb la vinculació existent des de diversos anys amb Giants en el territori i les persones a través d’accions i iniciatives conjuntes amb un alt engagement”. Per la seva part, Céline Ricaud, Head of Màrqueting de Mattel Ibèria, va afegir que “la col·laboració amb Giants ha estat sempre un èxit. Igual que l’any passat, els videojocs en línia i sobretot els esports continuen liderant l’àmbit competitiu, consolidant-se com una referència destacada en aquest mercat i atraient cada vegada més als nens, nenes i joves. Des de Mattel creiem en el potencial il·limitat de cada nen i en Hot Wheels, al costat de Giants, donarem encara més visibilitat a aquesta nova forma de competició”.

Comparteix publicació:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply