
La línia de fideus orientals de Maggi, FUSIAN, i Giants Gaming han renovat l’acord de patrocini que els unia. Gràcies a aquest fet, Maggi FUSIAN apareixerà en les xarxes socials i en els diferents canals de retransmissió de l’organització. La marca pertanyent a la multinacional Nestlé acompanyarà un any més a Giants en les seves comunicacions i fites esportives i corporatives.
El CRO de Giants Gaming, Lisandro Morán, ha declarat que “els productes de Maggi que ens han acompanyat durant els últims mesos han trobat un mercat perfecte en els esports i ens han donat grans alegries al llarg d’un 2021 replet de fites. Confiem que 2022 sigui encara millor”. Per la seva part, la brand manager de Maggi, Alejandra Bertrán, ha declarat que “aquest patrocini ens permet connectar millor amb el nostre públic jove. A través del gaming, la comunicació digital arriba més lluny i ens permet donar a conèixer avantatges competitius com els nostres noodles sense oli de palma”.