Notícies Tendències

Acord entre Kit Kat i Giants Gaming per tal que la marca d’snacks passi a ser partner global d’un dels equips d’eSports més importants d’Europa segons ha informat el mateix equip avui, en una nota de premsa. El que es cerca aquest acord, segons le mateixes marques és que Kit Kat aparegui en les xarxes socials, en la samarreta oficial i en els diferents canals de retransmissió de Giants, així com en la resta dels seus suports digitals. A més a més, la firma de dolços es consolida com una de les marques amb més rellevància en el sector dels eSports.

Per a anunciar l’acord, s’ha preparat un espectacular espot en el qual talents de l’equip malagueny es tiren en paracaigudes i cauen sobre una lona de Kit Kat. En aquest anunci participa l’ambaixador de Giants Lolito Fernández i la creadora de contingut Sandra Cabeza ‘Leviathan’. També ha vist la llum un mapa de Fortnite de Kit Kat i Giants dissenyat de manera especial per a l’ocasió i que ofereix els reptes més divertits per a jugadors del famós títol de Epic Games.

Sobre el partenariat n’ha parlat la responsable de negoci de Chocolates Nestlé España, Carla de Siviatte, que ha dit que “estem molt contents d’aquest primer any junts per tot el que hem construït cap a la comunitat gamer i convertir-nos en el break dels gamers. Ens hem unit a un equip d’eSports guanyador, amb el qual poder legitimar la nostra posició i la nostra veu en aquest territori”. Per la seva part, el CRO de Giants Gaming, Leandro Moran, ha afegit que “Hem treballat en conjunt, sempre amb el fan en el centre de la conversa, perquè el moment break més famós del món ho sigui també en els esports. Kit Kat ha fet una aposta molt forta pels esports i ho ha fet també amb Giants de la mà”.

Comparteix publicació:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply