Destacat Equips Notícies Tendències

L’FC Barcelona ha fet un pas més en l’ampliació de les seves línies de negoci, i en aquesta ocasió ha tornat a mirar cap al sector dels eSports i dels videojocs. El club ha presentat la plataforma Barça Games, un punt de trobada per a tots els culers amants d’aquests sectors. Segons ha informat el mateix Barça, és la primera plataforma mundial de videojocs creada per un club esportiu, s’ha presentat amb l’objectiu de llançar iniciatives per crear a llarg termini un espai digital on els culers puguin relacionar-se d’una manera mai abans imaginada i que permetrà al club arribar als més joves i cercar noves audiències. La plataforma és fruit de la col·laboració entre el FC Barcelona, juntament amb Mas Ros Media i FiReSPORTS.

El president de l’entitat, Joan Laporta, durant la presentació feta ahir a les instal·lacions del Barça, va explicar que “la creació de la plataforma Barça Games respon a la clara aposta del Club de continuar sent líders davant les noves oportunitats i impulsar la construcció de l’Espai Barça Digital, agrupant en una mateixa comunitat digital tots els culers que tenim arreu del món i reforçant també el seu sentiment de pertinença al FC Barcelona”. A més a més, Laporta ha fet un discurs que s’ha centrat sobretot en el lideratge de l’entitat en l’àmbit digital, i en què, el 2022, i per segon any consecutiu, va generar més engagement amb els seus fans (més de 1.400 milions d’interaccions) a nivell mundial i es va consolidar com l’entitat esportiva més seguida a les xarxes socials, amb més de 400 milions de seguidors acumulats.

La plataforma està en ple desenvolupament, però en els pròxims mesos hi haurà diferents anuncis i activacions que posaran de manifest l’abast que tindrà aquest projecte que uneix l’esport tradicional amb el gaming i els eSports. Entre les opcions que oferirà Barça Games hi haurà la possibilitat d’escoltar música a través de Spotify, jugar als seus videojocs favorits, participar en tornejos, socialitzar amb altres aficionats i aficionades, accedir a la botiga exclusiva per comprar samarretes de Barça Games, així com tiquets per a concerts o tornejos d’esports.

Masia Virtual
A més a més, oferirà continguts sota demanda. Però el punt més destacat és la creació d’una Masia Virtual, on els usuaris hi podran accedir acumulant punts en les seves activitats, convertint-la en un lloc mític i únic al món. En aquest sentit, la Masia Virtual tindrà l’objectiu de formar gamers, tant els més professionals com els ocasionals, i impulsar propostes educatives amb eixos com ara el streaming, la producció, la gestió de les xarxes socials i el broadcast. Cal recordar que actualment, el club blaugrana ja compta amb seccions d’eSports, com són la d’eFootball, patrocinador del club, i l’equip de League of Legends, que competeix a la Superliga.

Comparteix publicació:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply