Destacat League of Legends Notícies

Takis, la marca d’snacks més picant, estarà també a la Superliga 2023. Així ho han anunciat aquest matí des de la LVP, organització de la competició espanyola més important de League of Legends. En el setè any de col·laboració entre les dues marques, Takis patrocinarà l’Herald de l’Esquerda, un dels moments clau en les partides de League of Legends, en la qual el jugador que aconsegueix acabar amb ell obté una sèrie de millores i, a més, pot llançar al propi Herald per a destruir torres enemigues. A més, i com ja succeïa en 2022, Takis comptarà cada jornada amb la secció “Desmuteados”, en la qual LVP es cola en els micròfons dels equips per a escoltar les seves converses dins del joc.

“Takis és un exemple d’integració de marca en l’ecosistema dels eSports. Porten sis anys apostant per continguts originals i innovadors, i connectant amb l’audiència que segueix la Superliga i la Iberian Cup. Per a LVP, és un orgull que vagin a estar de nou amb nosaltres en 2023, i la prova que una marca de gran consum pot obrir-se camí des dels eSports” ha explicat el CEO de la LVP, Jordi Soler.

Per la seva part, el VP Màrqueting de Grup Bimbo, Carlos Tatay ha declarat que “any rere any veiem com la nostra vinculació a la LVP i al món del Gaming és sempre una de les maneres més efectives de connectar amb la generació Z d’una forma orgànica i oferint-los les experiències intenses que busquen”.

Comparteix publicació:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply